piątek, 8 stycznia 2016

Niebo, wschody i zachody słońca


Uwielbiam fotografować niebo - wschody i zachody słońca, chmury, burze. Zawsze to jakaś miła odskocznia od portretów, zwłaszcza, że niebo za każdym razem wygląda inaczej. Niby oklepany temat, a niebo za każdym razem zachwyca tak samo. Zebrała dla Was najciekawsze zdjęcia z niebem w roli głównej, jakie zrobiłam od początku swojej "kariery" fotograficznej. Zapraszam do oglądania.



Takie widoki miałam z okna, gdy jeszcze mieszkałam w Markach.

Zachód słońca. Praga widziana z Placu Zamkowego w Warszawie.

Znowu zachód widziany z okna.

Wschód słońca zrobiony z wiaduktu na Ostrobramskiej
To samo w wersji czarno-białej. Które lepsze?

Drohiczyn i wschód słońca nad Bugiem. Więcej zdjęć z tego miejsca możecie zobaczyć TUTAJ

Widok na Kraków z Kopca Kościuszki

Marki

I tu znowu.

A to już robione w Warszawie.

Widok z okna

Kraków

Robione w drodze przez szybę samochodu. Jakość gdzieś sobie poszła ale i tak je lubię

Chmurki

Chmurki

Pamiętacie wpis o burzy? Właśnie z tamtego dnia pochodzi  ta fotka

Warszawa 1 sierpnia 2015 i widok na Stadion Narodowy

3 komentarze:

  1. Uwielbiam patrzeć w niebo :) Polecam też wersje nocną z księżycem i gwiazdami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zdjęć nocnych jeszcze nie miałam okazji robić. Do tego potrzebny jest statyw, którego jeszcze się nie dorobiłam :D

      Usuń

Co sądzisz o danej sesji/poście? Jak już jestes to zostaw po sobie jakiś znak :)