środa, 17 lutego 2016

Kamila /styczeń 2016

I tak oto przed Wami pierwsza sesja w 2016 roku. W tym roku nieco się poprawiłam, bo w zeszłym wyszłam na dwór z aparatem dopiero koło maja, więc jest progress :D
Przedstawiam Wam Kamilę, która odpowiedziała na moje ogłoszenie na facebooku. Już od jakiegoś czasu zbierałam się, żeby zaproponować jej sesję, dlatego tym bardziej niesamowicie się cieszę, że wreszcie udało nam się spotkać i stworzyć coś ciekawego. A nie było łatwo. Jak będziecie mogli zobaczyć poniżej - strasznie wiało i nieźle nas przemroziło. Szybka sesja i do domu! A efekty oceńcie sami.





















Małe ogłoszenie:
Ruszyłam z nowym projektem, bardziej związanym ze słowem niż obrazkiem. Blog o psychologii fotografii, gdzie postaram się z Wami podzielić wiedzą zdobytą na studiach (tak, od kilku miesięcy mogę pochwalić się mgr przed nazwiskiem) i podczas sesji zdjęciowych. Jak macie ochotę poczytać - zapraszam: http://psychologiafotografii.pl/

10 komentarzy:

  1. Nie znam się zbytnio na fotografii, jestem całkowitą amatorką w tej dziedzinie, ale mogę powiedzieć, ze bardzo podoba mi się ta sesja... Kamila ma niesamowite oczy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ona piękna! Chętnie sama porwałabym ją na zdjęcia! Piękne ujęcia pierwszy portret zwłaszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz mi ją wszyscy porywać będziecie i nie będzie miała czasu na zdjęcia ze mną :D

      Usuń
  3. Wyszło świetnie! I te piękne loki dodają magii całej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta sesja. Modelka i zolty plaszczyk ... wymiata. Z checia poczytam o psychologii. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka i piękne zdjęcia!
    Gratulacje i oby tak dalej, a nawet lepiej :)

    innym-spojrzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy portret od góry jest genialny!Kamila ma świetną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, co za piękność! 2, 4 i 7 zdjęcie - moje ulubione z tej sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o danej sesji/poście? Jak już jestes to zostaw po sobie jakiś znak :)