poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Fotoksiążka od Saal-Digital - recenzja


Witajcie po przerwie :)
Ostatnio miałam okazję skorzystać z usług saal-digital.pl i stworzyć swoją własną fotoksiążkę z portfolio (nareszcie!). Zbierałam się do tego już od dawna, więc bardzo ucieszyła mnie ta możliwość.



Kwestie techniczne

Wybrałam fotoksiązkę w formacie 28 x 19, czyli wielkości A4. Orientacja pozioma wydała mi się najbardziej wydajna dla moich zdjęć. Strony wewnętrzne są matowe - według mnie matowe zdjęcia prezentują się o wiele lepiej niż te na błyszczącym papierze. Okładka też matowa, w czarnym kolorze. 32 strony - miało być więcej ale o tym później.




Program

Szybko i sprawie działający. Jak już udało mi się znaleźć opcję "zamrożenia" stosunku boków w zdjęciu to z resztą poradziłam sobie bez najmniejszego problemu. Zdjęcia, mimo że w dużym formacie wgrały się bardzo szybko, program nie zawieszał się.

Można skorzystać z gotowych szablonów, które da się dowolnie modyfikować, co dodatkowo przyśpiesza pracę z edytorem.

Zdjęcia i sam album

Nie mam żadnych zastrzeżeń co do odwzorowania kolorów. Przyjemnie się ogląda, strony rozkładają się na płasko, dlatego nie ma problemu ze zdjęciami zajmującymi dwie strony, co mnie tak naprawdę najbardziej ciekawiło, gdy zobaczyłam tą opcję w edytorze.

Sam album wykonany solidnie i estetycznie.


Dostawa i płatności

Płatność jest tak naprawdę jedyną rzeczą, do której mam jakiekolwiek zastrzeżenia. Początkowo chciałam stworzyć książkę przekraczającą budżet, który dostałam, by po prostu móc dopłacić te kilka złotych i móc umieścić wszystkie zdjęcia. Niestety, sklep ma w tej chwili dostępne tylko dwa rodzaje płatności Paypal i karta kredytowa. Karty nie mam, a konto na Paypalu także wymagało wpisania jej numeru. Musiałam zmniejszyć ilość stron, żeby zmieścić się w oferowanej sumie.

Album został dostarczony w ciągu 2-3 dni od maila informującego o wykonaniu zlecenia i był zapakowany w twardy, płaski karton - doszedł bez najmniejszej skazy.


Podsumowanie

Ogólnie jestem bardzo na tak. Gdy zostanie wprowadzona możliwość płacenia przelewem chętnie znowu skorzystam z usług Saal-Digital.


1 komentarz:

Co sądzisz o danej sesji/poście? Jak już jestes to zostaw po sobie jakiś znak :)