piątek, 15 maja 2015

Warsztaty z fotografii w Klubie Ambitnego Gimnazjalisty


Jakiś czas temu zauważyłam u mojego znajomego na tablicy ogłoszenie o poszukiwaniu przez fundację osoby, która poprowadziłaby ciekawe zajęcia dla dzieciaków z jednego z warszawskich gimnazjów. Nie myśląc długo zgłosiłam się do niego i tak oto udało mi się nawiązać kontakt z Karoliną z fundacji Q-Zmianom. Więcej o działalności Fundacji możecie poczytać na ich stronie.



Warsztaty z fotografii miały odbyć się w ramach projektu, który nazywa się Klub Ambitnego Gimnazjalisty. Na stronie Q-Zmianom możemy przeczytać, że KAG to:

"to projekt obejmujący szereg działań mających na celu zapewnienie młodzieży warunków do zrównoważonego rozwoju poprzez zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym, a mieszkających w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. Dzięki uczestnictwu w warsztatach i zajęciach  nie tylko spędzą czas w sposób atrakcyjny, lecz także rozwiną i docenią swoje umiejętności oraz otrzymają wsparcie w nauce."

Same zajęcia wspominam baaardzo pozytywnie. Nie powiem, przed miałam małego stresa, czy aby na pewno wszystko pójdzie jak trzeba, czy w ogóle ktokolwiek będzie chciał mnie słuchać, no i czy przypadkiem nie przygotowałam zbyt mało materiału na 3 godzinne zajęcia. :D W trakcie warsztatów okazało się jednak, że czasu jest za mało, a największą frajdą dla wszystkich było rozłożone mini studio w postaci dwóch lamp na statywach plus parasolki.

Poprowadzenie takich zajęć było bardzo fajnym doświadczeniem i możliwością sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności przekazania jej w ciekawy i prosty sposób. Zawsze lubiłam dzielić się swoją wiedzą, a jeżeli chociaż jedna osoba z grupy zarazi się ode mnie pasją do fotografowania to będę mega dumna.

Mam nadzieję, że to nie była jednorazowa przygoda i w przyszłości uda mi się ponownie poprowadzić tego typu warsztaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o danej sesji/poście? Jak już jestes to zostaw po sobie jakiś znak :)